Hulp nodig?

Kijk even onze FAQ na, veel kans dat je al een antwoord vindt op je vraag.

Wie zijn jullie, vanwaar komen jullie?

BARAK'7 is een avontuur dat in 2013 opgestart werd op initiatief van Coralie & Maël. “We wensten mooie industriële meubelstukken, maar aan een schappelijke prijs. Daar we ons geluk niet vonden op de markt hebben we dan maar beslist om dit avontuur zelf op te starten.”

Zijn de modellen uniek?

Elk model is gebaseerd op een orginele schets van B.A.R.A.K.’7. Na verscheidene prototypes realiseren we beperkte series die we rechtstreeks via de website verkopen. Sommige series worden na einde stock opnieuw geproduceerd, anderen laten de plaats voor nieuwe creaties. Sowieso wensen we geen meubelsupermarkt te worden. De productie gebeurt op antieke en artisanale wijze. 

Hoe kan ik zeker zijn van de kwaliteit van jullie producten?

De meubelen worden eerst en vooral ontworpen om aan onze eigen vereisten te voldoen: kwaliteit, stijl, originaliteit, ruwe en stevige materialen!

Elk meubelstuk wordt handmatig nagezien bij de productie en wij maken er een erezaak van om een ECHTE prijs/kwaliteitverhouding aan te bieden.
Indien ondanks onze voorzorgen een meubelstuk beschadigd bij jou zou mochten toekomen, dan heb je steeds de mogelijkheid om deze te weigeren en meteen bij de levering gratis terug te sturen. Wij vervangen het meubelstuk dan meteen.

Onze meubelstukken zijn te bekijken in onze showroom bij een partner in België.

In welke landen leveren jullie? 

We leveren in België, Nederland, Frankrijk en Corsica, Groot-Hertogdom Luxemburg en Spanje. We kunnen ook elders in Europa leveren, op bestek en op aanvraag via ons contactformulier.

Hoe kan ik de leveringskosten berekenen? 

Je hoeft juist de gewenste goederen in je winkelwagen te plaatsen. Daarna kan je vanuit je winkelwagen de exacte leveringskost van je totale bestelling berekenen in functie van het land waar alles geleverd moet worden. Daarna hoef je alleen nog je levering te valideren.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

We bieden je twee mogelijkheden: ofwel via bankoverschrijving, via credit card of via iDeal . Deze keuze wordt je voorgelegd tijdens de derde fase van het bestellingsprocess (“betaling”).

Bankkaart (standaardinstelling): online betaling, 100% beveiligd via het Ogone platform.

Bankoverschrijving: indien je voor deze betalingswijze kiest zullen onze bankgegevens in fase 4 (“bevestiging”) verschijnen Je kan dan gewoon een europese overschrijving uitvoeren via je bank interface. Let op, de bestelling zal pas na ontvangst van de betaling gevalideerd worden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Het B.A.R.A.K.'7 team bereid alle bestellingen op maandagnamiddag voor. De pakken worden op dinsdagochtend naar onze logistieke partners gedispatcht.
Indien je bestelling een of meerdere artikelen in voorverkoop bevat verzenden we je bestelling de dag nadat de totaliteit van de artikelen beschibaar is.

Hoe wordt de levering van mijn bestelling uitgevoerd? 

Om je de best mogelijke dienst te leveren werkt B.A.R.A.K.'7 met gespecialiseerde transportbedrijven.

De zwaardere meubels (+30kg ) worden via speciaal transport bij jou aangeleverd binnen een gemiddelde levertijd van 12 dagen. De meubels worden op afspraak aangeleverd aan de eerste deurdrempel. Het ligt dus aan jou om de verdere ontvangst ervan te organiseren.
Wens je een andere leveringswijze (binnenshuis, op een verdiep, al of niet met extra mankracht), gelieve ons dan eerst te contacteren vooraleer te bestellen.

Opgelet: We vragen je de artikelen bij levering meteen te controlleren. Merk je dat het meubel beschadigd is of niet overeenstemt met je keuze, contacteer ons dan binnen de 24 uur.
Eens de leveringsbon ondertekend zonder voorbehoud werd en je beslist om het meubel binnen een termijn van 14 dagen toch terug te sturen, moet je zelf instaan voor de terugzending en bijhorende kosten. Kijk ook onze leveringscondities na.

De lichtere meubelen (-30 kg ) worden binnen een levertermijn van 10 dagen bij jou afgeleverd via klassiek transport (pakvervoer). Voorafgaand wordt er een afspraak gemaakt of een alertmail verstuurd en het meubelstuk wordt afgeleverd op het gelijkvloers, aan de inkomdeur.

De lichte pakjes worden via normale pakjespost vervoerd en bij jou thuis afgeleverd tegen handtekening.

Wat doe ik als het besteld meubel me niet bevalt?

Indien, bij levering en na zorgvuldige controle van het product, je merkt dat het meubel beschadigd is of je uiteindelijk beslist dat het artikel je niet past, nodigen we je uit om binnen de 24 uur contact met ons op te nemen. Zodra het ontvangstbewijs zonder voorbehoud is ondertekend en je beslist het meubel binnen de 14 dagen terug te sturen, moet je zelf instaan voor de terugzending en bijhorende kosten

Fabriceren jullie ook op maat? 

Jawel, met plezier realiseren we op maat creaties of aanpassingen voor projecten. We hebben reeds met restaurants, hotels en zelfs theaters samengewerkt. We realiseren daarentegen steeds prototypes en moeten dus een minimum aantal stuks realiseren om op projectmode te kunnen functioneren.
Aarzel niet om ons te contacteren voor meer details hieromtrent.

Kan ik de meubels bekijken alvorens te bestellen?

Onze meubels zijn momenteel alleen op oze website zichtbaar. We werken aan de aanstaande opening van een showroom in België. Van zodra de deuren van onze showroom opengaan zullen we dit melden op onze Facebook-pagina.

Ik had graag een product besteld, maar dat is uit voorraad. Wat doe ik dan?

Wanneer een product onbeschikbaar is kan je een alarm plaatsen op de pagina van het product. Je krijgt dan een email toegezonden als het product weer voorradig is.
BARAK7 werkt op twee manieren: indien de productie al op gang is wordt je snel geïnformeerd over de beschikbaarheid van het gekozen product. Anderzijds produceren wij het product in functie van de aanvragen.


Een klantenservice ter jouwer
beschikking
Een high level leveringsdienst, op
palet, voor een maximum veiligheid
Opname mogelijk
in ons magazijn
Veilige betaling