Meer hulp nodig? Bekijk onze FAQ's!
Wie is BARAK 7?
Het BARAK 7 verhaal begon in 2013 in Waterloo toen een koppel met een passie voor industrieel design besloot om los te breken van de regels van een zeer verdeelde markt waar authenticiteit ofwel voorbehouden is aan een elite ofwel toegankelijk is ten koste van de kwaliteit. Sinds 2019 hebben twee nieuwe partners het merk overgenomen en breiden ze het assortiment geleidelijk uit van industriële stijl naar elegante, minimalistische hedendaagse meubels. Ga voor meer informatie naar onze pagina Over ons.
Zijn de modellen uniek?
Elk model is gebaseerd op een origineel BARAK 7 ontwerp. Na verschillende prototypes produceren we kleine series die we rechtstreeks op de website verkopen. Sommige series worden na een pauze gereproduceerd, terwijl andere ruimte laten voor nieuwe creaties. In ieder geval willen we geen meubelsupermarkt worden. De productie gebeurt op de ouderwetse manier, met de hand.
Hoe kan ik zeker zijn van de kwaliteit van jullie producten?
Onze meubels zijn ontworpen volgens strenge specificaties: kwaliteit, stijl, originaliteit, solide materialen.
Elk meubelstuk wordt tijdens de productie met de hand gecontroleerd en we maken er een erezaak van om ECHTE waar voor je geld te bieden. Als een meubelstuk, ondanks onze voorzorgsmaatregelen, beschadigd aankomt, kun je het weigeren en gratis retourneren bij levering. We zullen het onmiddellijk vervangen.
Als je het product niet hebt geweigerd en teruggestuurd op het moment van levering, neem dan per e-mail contact met ons op via help@barak7.com, met vermelding van je volledige contactgegevens, je bestelnummer en het ondervonden probleem. We zullen dan een passende oplossing zoeken op basis van het probleem.
Zie onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
In welke landen leveren jullie?
We leveren in België, Frankrijk en Corsica, het Groothertogdom Luxemburg en Nederland. We kunnen ook aan de rest van de Europese Unie leveren, op verzoek per e-mail naar help@barak7.com, met vermelding van je volledige contactgegevens en het onderwerp van je verzoek.
Hoe kan ik de verzendkosten voor mijn bestelling berekenen?
Voeg gewoon de gewenste producten toe aan uw winkelmandje. Vervolgens kunt u vanuit dit winkelmandje de exacte verzendkosten voor uw hele bestelling berekenen op basis van criteria zoals het land van levering of het gewicht van de bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Er zijn verschillende opties, afhankelijk van het land waar je je bevindt.
In België:
- Bancontact
- Kredietkaart (Maestro, VISA, MasterCard)
- Bank applicatie
- Overschrijving
In Nederland:
- Bancontact
- Kredietkaart (Maestro, VISA, MasterCard)
- Bank app
- Overschrijving
In Frankrijk:
- Kredietkaart (Maestro, VISA, MasterCard)
- Bankkaart via Oney x3, waarmee je in 3 termijnen kunt betalen
- Bankoverschrijving (let op: de bestelling wordt gevalideerd na ontvangst van de betaling)
Als je problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via help@barak7.com voor hulp.
Ik wil niet online betalen, maar ik wil naar jullie toe komen, hoe doe ik dat?
Geen probleem. Je kunt van woensdag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 18.00 uur langskomen in onze showroom in Waver in België om je bestelling te plaatsen. Een betaalterminal staat tot je beschikking.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Het BARAK 7 team bereidt elke dag van de week bestellingen voor. De pakketten worden vervolgens twee keer per week verzonden naar onze logistieke partners. Als je bestelling een of meer vooraf bestelde artikelen bevat, verzenden we de hele bestelling de dag nadat het product of de producten beschikbaar is of zijn.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Om je de beste bezorgservice te kunnen bieden, werkt BARAK 7 met gespecialiseerd transport.
Lichte pakketten worden per pakketvervoerder verzonden en tegen handtekening bij je thuis afgeleverd. Meubels en grote bestellingen worden op pallets verzonden.
Als uw straat onbegaanbaar of te smal is, of als een andere factor het transport naar uw huis onmogelijk maakt, kan u gevraagd worden extra te betalen of een alternatief adres op te geven.
Je kunt alle informatie over ons leveringsbeleid vinden op onze pagina Levering en ophalen.
Wat moet ik doen als de meubels mij niet bevallen?
Als je niet tevreden bent met de meubelen die je hebt besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via help@barak7.com, met vermelding van je volledige contactgegevens, het bestelnummer en het artikel in kwestie. Als het verzoek om terugzending binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van uw aankoop wordt gedaan, wordt de terugzending op uw kosten georganiseerd.
In het geval van lichte pakketten geven we je een label om op het pakket te plakken. Het artikel moet worden teruggebracht naar het dichtstbijzijnde filiaal in de originele verpakking en mag geen tekenen van slijtage vertonen.
Bij zware pakketten wordt de retourzending uitgevoerd door onze vertrouwde vervoerder. De vervoerder neemt binnen 14 dagen na je verzoek contact met je op om af te spreken wanneer het artikel wordt opgehaald. Bij het ophalen moet het artikel in de originele verpakking zitten en geen tekenen van slijtage vertonen.
Na ontvangst en inspectie door onze teams wordt de aankoopprijs van het meubilair terugbetaald, minus de kosten voor het ophalen, binnen 7 dagen na ontvangst in het magazijn.
Maken jullie ook meubels op maat?
Helaas maken we geen meubels op maat.
Kan ik de meubels zien voordat ik bestel?
Meubelen zijn te bezichtigen op onze website of in onze showroom in Waver in België van woensdag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 18.00 uur.
Ik vind een product mooi, maar het is niet op voorraad. Wat kan ik eraan doen?
Als een artikel niet op voorraad is, kun je een alert op het product plaatsen. U ontvangt dan een e-mail om u te informeren over de beschikbaarheid van het product zodra het weer op voorraad is. BARAK 7 werkt op twee manieren: als het product in productie is, wordt u vrij snel op de hoogte gebracht van de beschikbaarheid. In andere gevallen produceren we het betreffende artikel op basis van de vraag.
Ik kan geen technische informatie vinden over een meubelstuk, wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice op help@barak7.com met je volledige contactgegevens, de volledige naam van het product en de vraag die je hebt.
Waarom zijn jullie niet telefonisch bereikbaar?
Bij BARAK 7 hebben we besloten om alleen bereikbaar te zijn via berichten (e-mail, chat, sociale netwerken) om te voorkomen dat we een fulltime functie aan deze activiteit moeten wijden. Maar maak je geen zorgen, we zijn net zo snel en efficiënt.
Ik heb een technisch probleem met mijn meubels, wat moet ik doen?
Als je een probleem hebt met een van onze producten, neem dan contact op met onze klantenservice via help@barak7.com. Geef ons je volledige contactgegevens, je bestelnummer en de volledige naam van het artikel in kwestie. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Ik ben een zakelijke klant en wil graag profiteren van een B2B-service
Op dit moment bieden we geen speciale B2B-service, maar als je van plan bent om een grote hoeveelheid meubilair aan te schaffen voor je bedrijf, neem dan contact met ons op via help@barak7.com en geef ons je volledige contactgegevens en de volledige naam van het betreffende artikel. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.