Onze website gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en wij raden u aan het gebruik ervan te aanvaarden om van uw surfervaring te genieten.
Onze leveringen vinden plaats achter de eerste deur van uw huis of in de inkomhal van uw gebouw. U moet er dus voor zorgen dat u uw pakket in ontvangst kunt nemen en naar de kamer van uw keuze kunt vervoeren. Vergeet niet de afmetingen van uw deuren, trappen of liften te controleren. Dit zal u helpen wanneer u uw bestelling ontvangt.
Leveringen vinden plaats binnen 5 tot 8 werkdagen. De leveringen vinden overdag plaats (tussen 8.00 en 17.00 uur). De transporteur (Dynalogic) zal u informeren wanneer de bestelling is afgehaald en zal u de afleverdatum meedelen. Deze kennisgeving zal u per e-mail of sms worden toegezonden. Als deze datum u niet schikt, kunt u deze wijzigen door de instructies van de vervoerder te volgen. U kunt de datum kiezen, maar niet het tijdstip. Op de ochtend van de levering ontvangt u een tweede kennisgeving per e-mail met de tracking link waarmee u de zending in real time kunt volgen. Een derde kennisgeving per sms zal u tussen 30 en 60 minuten voor de aankomst van de koerier worden toegestuurd, om er zeker van te zijn dat u aanwezig zult zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen. In geval van afwezigheid ontvangt u een bericht in uw mailbox en een e-mail om u te informeren over een nieuwe afspraak. Pakketten worden maximaal 2 keer aangeboden, daarna worden ze automatisch naar ons teruggestuurd.
Voor een toeslag van 20 euro kunt u ervoor kiezen uw bestelling 's avonds (17.00-22.00 uur) of op zaterdag (8.00-22.00 uur) te laten bezorgen. Om dit te doen, moet u de "FLEX" leveringsmethode kiezen, die u deze mogelijkheid biedt.
Om de leveringskosten voor uw bestelling te kennen, hoeft u enkel de producten waarin u geïnteresseerd bent aan uw winkelmandje toe te voegen. Deze kosten variëren naargelang het gewicht, het volume of het bedrag van uw bestelling.
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling gratis te laten afhalen in ons magazijn in Fleurus, België, wanneer u uw bestelling plaatst. Afhalen is alleen mogelijk op afspraak van maandag tot vrijdag. Neem contact met ons op om een afspraak te maken via e-mail op help@barak7.com
Voor alle leveringen, gelieve de bezorger op de hoogte te brengen van alle anomalieën die u opmerkt. In geval van een probleem moet u de bezorger vragen uw voorbehoud duidelijk aan te geven voordat u tekent voor ontvangst van uw bestelling.
In de meeste gevallen zult u niet in de gelegenheid zijn het product in aanwezigheid van de bezorger uit te pakken. Zorg ervoor dat u uw product binnen 48 uur na ontvangst uitpakt en ons onmiddellijk op de hoogte brengt van elke anomalie die niet zichtbaar was vóór het uitpakken via e-mail naar help@barak7.com
Indien er geen voorbehoud wordt gemaakt bij ontvangst of uitpakken binnen 48 uur, is geen verder beroep mogelijk.