Levering

Onze leveringen vinden plaats achter de eerste deur van uw huis of in de inkomhal van uw gebouw. U moet er dus voor zorgen dat u uw pakket in ontvangst kunt nemen en naar de kamer van uw keuze kunt vervoeren.  Vergeet niet de afmetingen van uw deuren, trappen of liften te controleren. Dit zal u helpen wanneer u uw bestelling ontvangt.

Leveringen vinden plaats binnen 5 tot 8 werkdagen. De leveringen vinden overdag plaats (tussen 8.00 en 17.00 uur). De transporteur (Dynalogic) zal u informeren wanneer de bestelling is afgehaald en zal u de afleverdatum meedelen. Deze kennisgeving zal u per e-mail of sms worden toegezonden. Als deze datum u niet schikt, kunt u deze wijzigen door de instructies van de vervoerder te volgen. U kunt de datum kiezen, maar niet het tijdstip. Op de ochtend van de levering ontvangt u een tweede kennisgeving per e-mail met de tracking link waarmee u de zending in real time kunt volgen. Een derde kennisgeving per sms zal u tussen 30 en 60 minuten voor de aankomst van de koerier worden toegestuurd, om er zeker van te zijn dat u aanwezig zult zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen. In geval van afwezigheid ontvangt u een bericht in uw mailbox en een e-mail om u te informeren over een nieuwe afspraak. Pakketten worden maximaal 2 keer aangeboden, daarna worden ze automatisch naar ons teruggestuurd.

Voor een toeslag van 20 euro kunt u ervoor kiezen uw bestelling 's avonds (17.00-22.00 uur) of op zaterdag (8.00-22.00 uur) te laten bezorgen. Om dit te doen, moet u de "FLEX" leveringsmethode kiezen, die u deze mogelijkheid biedt.

Om de leveringskosten voor uw bestelling te kennen, hoeft u enkel de producten waarin u geïnteresseerd bent aan uw winkelmandje toe te voegen. Deze kosten variëren naargelang het gewicht, het volume of het bedrag van uw bestelling.

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling gratis te laten afhalen in ons magazijn in Fleurus, België, wanneer u uw bestelling plaatst. Afhalen is alleen mogelijk op afspraak van maandag tot vrijdag. Neem contact met ons op om een afspraak te maken via e-mail op help@barak7.com

Voor alle leveringen, gelieve de bezorger op de hoogte te brengen van alle anomalieën die u opmerkt. In geval van een probleem moet u de bezorger vragen uw voorbehoud duidelijk aan te geven voordat u tekent voor ontvangst van uw bestelling.

In de meeste gevallen zult u niet in de gelegenheid zijn het product in aanwezigheid van de bezorger uit te pakken. Zorg ervoor dat u uw product binnen 48 uur na ontvangst uitpakt en ons onmiddellijk op de hoogte brengt van elke anomalie die niet zichtbaar was vóór het uitpakken via e-mail naar help@barak7.com

Indien er geen voorbehoud wordt gemaakt bij ontvangst of uitpakken binnen 48 uur, is geen verder beroep mogelijk.


Een klantenservice ter jouwer
beschikking
Een high level leveringsdienst, op
palet, voor een maximum veiligheid
Opname mogelijk
in ons magazijn
Veilige betaling